Monday, February 13, 2006

marilyn manson and eminem



لطفا متن زير را باداد و فرياد و عصبانيت بخوانيد

من نميدونم چرا بعضي از طرفداران امي نم و اين سايت مزخرف ياهو مرلين منسن رو با امينم مقايسه ميكنند . بابا اصلا چه ربطي داره؟ در آهنگ هاي مرلين شما با سبك تازه اي از موسيقي كه من اسمشو سبك برتر مي ذارم آشنا مي شيد و در تمام طول آهنگ سر جاتون ميخكوب مي شيد و احساس مي كنيد از فرط هيجان تمام سلول هاي خاكستري مغزتون داره مي تركه ولي امي نم چي؟ آخه 5 دقيقه تند نتد حرف زدن هم كاري داره؟ مي گن سبكشه ديگه رپه(rap) ولي من نميدونم آخه اين ديگه چه جور سبك مزخرفيه كه آدم وقتي گوش مي ده احساس ميكنه كه در يك كنفرانس خبري شركت كرده نه آهنگ درست حسابي نه ريتمي نه ملودي..... بيچاره دنياي موسيقي چقدر ذليل شده كه چنين سبكي بايد طرفدار داشته باشه. بابا اين مرلين بيچاره تو هر آهنگش خفن ترين شعرا رو مي خونه اونم با صدايي كه يه لحظه آرامش نداره و دائما لحن و تن صداش داره عوض مي شه ولي امي نم با صدايي به زيبايي صداي كلاغ فقط براي ما كنفرانس ميذاره . اصلا اين امي نم به خاطر خوندنش ويا به خاطر سبكش معروف نشده كه. شهرتش به خاطر اينه كه مي گن پسريه كه از خط هاي قرمز جامعه امريكا عبور كرده . ولي عزيزان آخه آمريكا به ما چه مربوط؟ نكنه شما هم ميخوايد اين كارو تو جامعه خودمون بكنيد؟ بي خيال شيد بابا . به هر حال خط قرمز هاي امريكا محكم تر از آن چيزيست كه زيبا روياني چون امينم بتوانند از آن بگذرند به قول دوست عزيزم منسن : the beautiful people you can't see the forest for the trees.يعني اي آدم هاي قشنگ! شما مي گوئيد كه جنگل را نميتوانيد ببينيد به خاطراينكه درختان جلو ديدتان را مي گيرند!!!

در رابطه با شعرهاي جناب امي نم هم بذاريد مدرك رسمي و محكمه پسند بياورم. چه مدركي بهتر از ترجمه شعر خودش؟ يه روز بابك (طرفداري كه عشق كورش كرده) يكي از به قول خودش بهترين شعراي امينم را به من داد تا بخوانم و نظرم درباره او عوض شود . دقيقا اين شعر درباره پسر بچه اي بود كه پدرش تو خونه دعواش كرده بود و او هم قهر كرده بود و از خونه زده بود بيرون و داشت به آهنگي با واكمن گوش ميداد و همه فكر مي كردن ولگرده ولي اون كه بچه خوبي بود! و خيلي غمگين و افسرده بود. باور كنيد من پس از خواندن اين تراژدي حياط بشر (حياط نه حيات) اشك تو چشمام جمع شده بود و از زور خنده شكممو گرفته بودم . آخه يه شعر چقدر مي تونه سطحي با شه و يك خواننده چقدر سطحي نگر كه ريشه مشكلات اجتماع را اينجور چيزا بدونه و به بچه هاي مردم ياد بده كه تا باباشون بهشون گفت بالاي چشمت ابروه از خونه قهر كنن.به هر حال رفتم و گفتم كه نه بابك جان به اينا شعر نميگن اينا...شعري بيش نيست.ولي اين اسطوره ي امي نم پرستي از دست من ناراحت شد و فكر كنم هنوز كه هنوزه دلش پره .باشه بابا بابك جون من از همينجا اعلام ميكنم كه اين شعر اند(end) شعراي دنياس!

بيچاره مرلين - بيچاره من عجب گيري افتاديم . ولي به هر حال بايد خدمت تمام عشق امي نم هاي عزيز عرض كنم كه با اين كارها و چسباندن امي نم به بزرگاني چون مرلين منسن امينم خواننده نميشه زهي گمان باطل حتي اگه خودتون رو حلق آويز هم بكنيد امي نم خواننده ايست در حد سندي خودمون . نه بيشتر و نه كمتر.

لابد بعدش هم نوبت متاليكاست كه با امي نم مقايسه بشه ولي آخه صداي گيتار كرك كجا و ديلينگ ديلينگ آهنگاي امي نم كجا؟ (متال بازان عزيز برن حال كنن) .

امي نم خواست مثل مرليم هجو و هزل رو به شعراش اضافه كنه ولي نه آقا كسي كه بانوي محترم و مظلومي مثل بريتني اسپيرز را مورد هدف قرار دهد اصلا مرد نيست (لابد با اين كارش هم مي خواسته مشكلي رو از مشكلات جامعه حل كنه !) اي امي نم حقا كه تو هم از دارو دسته ي همون مدونايي(لعنت الله عليه و آله و آبائه اجمعين) از بريتني كه نگذشتي لا اقل بي خيال مرلين شو چون آق مرلين اصلا مثل بريتني پروانه اي نيست و زور امثال تو هم به او نمي رسه . ولي به هر حال نرود ميخ آهنين در سنگ و بابك (بعنوان نماينده تمام عاشقان دلسوخته ي پسر مو طلايي بيني عروسكي ) مي گويد كه هنوز هم امي نم گوش مي ده . مرلين جان اشك نريز . حيف اشكات .

همانطور كه گفته بودم طرفداران امينم مي توانند از او دفاع نمايند

1 comment:

Anonymous said...

شما ها لیاقتتون همین مرلین منسن شیطان پرست کثافته، حالا درسته امینم یه آهنگ باهاش خونده.
آخه وقتی یکی (مرلین) میگه هر دکتری یتونه پای گاو رو به جای پای من پیوند بزنه نصف داراییم رو بهش میدم دیگه چه توقعی ازش داری که طرفدارشی؟
Only Slim Shady,
So Fu ck you all.