Thursday, January 26, 2006





belakhare marilyn ba ditta dar irland ezdevaj kardand va arosie bozorgi rah endakhtan ke az mehmanane anha mishe be [oozy ozburn . madonna .eminem. rob zombie . system of down.korn . va ...... ] nam bord man az in arossi va omadane aroso damad be irland chand ta aks daram ke baraton mizaram vali moteasefane dar in aksha marilyn khabe

Wednesday, January 25, 2006


می خواستم که این وبلاگ مکانی باشد برای نقد و انتقاد از کارهای منسون و هرکس که می خواهد می تواند نظرات خود را در رابطه با موسیقی و شعر و کلیپ و هر نظر دیگری نسبت به کارهای منسون دارد بنویسد و یا به من ایمیل بزند .

برای شروع می خواهم چند کلیپ از منسون را نقد کنم و اگر کسی توضیحی بیشتر داشت نظر بدهد.



کلیپ The nobodies

این کلیپ در سال 2000 ساخته شده و جزء آلبوم هالیوود است.

مضمون کلی این کلیپ در رابطه با آدمهایی است که می خواهند با تکیه بر شیطان و توکل بر او از هیچ کس بودن به یک کسی شدن برسند و قدم به دنیایی رو به پایین می گذارند.

در این کلیپ می بینیم که دختر بچه ای از جایی شبیه به یتیم خانه فرار می کند و از دریچه ای شبیه به دریچه کولر این کار را می کند و در انتها کانال بطور ناخواسته پا به قلمرو شیطان می گذارد و این قلمرو آنقدر بزرگ است که گویی همه ما در آن هستیم و منسون در این کلیپ در نقش خوده شیطان است و چقدر هم این نقش به او می آید .

در جایی از این کلیپ می بینیم که اداره آن یتیم خانه به دست انسانهای پول پرست است و منسون با دادن اندکی پول به آنها گویی روح و جسم آن دختر را با هم می خرد .

To be or not to be that's the question(بودن یا نبودن مسئله این است) شاید این گفته شکسپیر را قبلا شنیده باشید و می توان گفت که بدون شک آهنگ هیچکسها به نوعی بر اساس همین شعر قدیمی شکسپیر است و همین موضوعات است که باعث شده منسون شخصیتی معروف شود و کارهایش را مورد نقد قرار می دهند.



کلیپ Tainted Love

این کلیپ در سال 2000 ساخته شده است و آهنگ آن برای موسیقی متن فیلم Not another teen movie است و منظور کلی آن در مورد عشق های لحظه ای و جنسی ای که در دیسکو ها و پارتی هایه شبانه بوجود می آید است .

در این کلیپ منسون را با گریم یا میک آپ تازه ای می بینیم که مثل همیشه آلتر ناتیو و متفاوت است و به نسبت کلیپ متناسب است .

در این کلیپ یک پارتی شبانه را می بینیم که افراد سبک مغز و بی هدف به گرد هم جمع شده اند و قصد دارند که خوش باشند و غمهای خود را با عشق های لحظه ای و بی بنیاد فراموش کنند و منسون در شعر این کلیپ می گوید که عشقی که بین ما بود بنظر می آید که به هیچ کجا می رود و من نورانیت یا همان انسانیت خود را از دست داده ام (The love we share Seems to go nowhere I've lost my lights)و در قسمتی دیگر می گوید که من در ابتدا به سوی تو می دویدم ولی حال می خواهم از تو فرار کنم و این همان عشق تباه شده است Once I ran to you Now I'll run from you this is tainted love





کلیپ Rock is dead

این کلیپ در سال 1999 ساخته شده است و موسیقی فیلم ماتریکس است و جزء معروفترین کلیپها و آهنگهای منسون است و محتوی آن ماننده فیلم ماتریکس در مورد موضوعات مختلفی مثل کشتار ، شبکه جهانی و اینکه انسان چیست و ما در کجا هستیم و به کجا می رویم ...

کلیپ آن میکسی از ترکیب فیلم ماتریکس و محیطی شبیه به کنسرهای منسون است و دائما صحنه هایی از فیلم ماتریکس را می بینیم که نمایش داده می شود ، صحنه های خشونت گرا و انسان شناختی فیلم که به موضوع انسان اشاره می کند که می کشد و عمل می کند و بعد از آن فکر می کند .

روحیات و کارهای قبلی منسون باعث شد که از آهنگها او در مطرح ترین فیلم های روز مثل جادوگر بلر یا همین ماتریکس 1و 2 و یا موسیقی متن اقامتگاه شیطان و بسیاری دیگر از مطرح ترین فیلمها روز از موسیقی و سبک منسون استفاده شود و کلیپ راک مرده است هم یکی از آنها است و جزء اولین کارهای مطرح گروه است .









کلیپ I don't like the drugs



این کلیپ جز آلبوم Mechanical Animals است و در سال 1999 ساخته شده است و مضمون کلی آن در رابطه با عدم تمایل منسون به استفاده از داروها و مخدرات است و در کلیپ آن می بینیم که آدمی پریشان سلیبی بزرگ را حمل می کند که این سلیب دیگر باره مذهبی ندارد و چند تلوزیون به آن وصل شده اند و در صحنه های بعدی می بینیم که کودکان با چشمهایی بزرگ که نمادی از کنجکاوی و حقیقت طلبی ذاتی کودکان است مشغول تماشایه تلوزیون هستند و در نمایی دیگر محتوایه مطالب تلوزیون را نشان می دهد که در آن در مورد porno star و تبلیغ دارو و صحنه های مستحجن و گرایش به استمناء کردن و این قبیل چیزها را به کودکان حقیقت جو آموزش می دهند و وقتی کودک بزرگ می شود فکر می کند که تمام دنیا یعنی رسیدن به چنین لذتهایی است و بعد از مدتی شخص دچاره مشکلاته روحی می شود و بعد از آن هم گرایش به مواد مخدر و قرصهایه ضده افسردگی را شروع می کند و اینچنین انسانی دیگر فرصت این را ندارد که به دنبال منشا اصلی افسردگی خود برود و فقط سعی می کند با مصرف مواد مخدر و قرصهایه ضده افسردگی درده اصلی خود را فراموش کند و منسون هم در این کلیپ به همین موضوع اشاره می کند و افراده جامعه را در این کلیپ نشان می دهد که یا پریشان و رنگ پریده به این سو و آن سو می روند و یا غمگین و ناامید در جایی می نشینند و منسون در شعر این آهنگ می گوید که آموختی که احمق باشی و اینکه یاد گرفتی که هیچ چیز نباشی و در این کلیپ می بینیم که دکترها فقط کاره خود را می کنند و با متلاشی و بازسازی افراد سعی می کنند آنها را اصلاح و سلامت کنند بدونه اینکه بدانند که این دردهای و رنجها ریشه در روح و درون افراد دارند و این در حالی است که دکترها فقط سعی می کنند ظاهره افراد را سالم نگه دارند و قرصهای ضد افسردگی بسازند و تجویز کنند.

در مورد موسیقی این کلیپ باید گفت که چندان شبیه آهنگهای سبک راک نیست و از آن تغییر ریفها و بازی با گیتار و افکتهای آن خبری نیست و شاید بشود گفت که سبکه این آهنگ بیشتر شبیه آهنگهای سبک پاپ است و یا چیزی شبیه به آهنگهای سیاهپوستان است و این همان چیزی است که به آن خلاقیت می گویند و این روشی است که اکثر هنرمندان بزرگ از آن استفاده می کنند و سعی می کنند که در موضوعاته مختلف کار ارائه دهند و نمونه ایرانی این سبک را می توان صادق هدایت را مثال زد . یکی از مهمترین عللی که سبب شد که صادق هدایت بزرگترین نویسنده معاصر ایران شناخته شود این بود که هدایت در موضاعات مختلف داستان می نوشت و یکباره از داستانی پیچیده و درون شناختی به داستانی سطحی و ساده روی می آورد و این همان قدرت خلاقه است که منسون هم در کارهایش استفاده به جایی از این تکنیک می کند و می بینیم که در کل کارهای منسون یکپارچه نیست و از آهنگی با ریتم تند به آهنگی فرا افسرده روی می آورد و همین افت و خیز است که عامل موفقیت او شده .





کلیپ lunch box



این کلیپ جز اولین کلیپهای منسون است و جزو آلبوم PORTRAIT OF AN AMERICAN FAMILY است .

از نکات قابل توجه در مورد این کلیپ می شود در ابتدا به این موضوع اشاره کرد که منسون از اولین کلیپ خود تا آخرین کلیپ خود تغییر رفتار زیادی نکرده و در این کلیپ که جزو اولین کلیپهای او است هم همان رفتار و کرداری را می بینیم که در سایر کلیپهای او وجود دارد و این نشان از این دارد که منسون از اول می دانسته که چه می خواهد و چه می گوید و نقطه عطف کارهای او هم همین است و همین موضوع است که از او یک استثنا ساخته.

در مورد شعر این آهنگ می شود گفت که بیشتر در رابطه با آدمهایی است که کودکی سختی را پشته سر گذاشته اند و در کودکی مورد حمله و تجاوز دیگران قرار گرفته اند و خیلی از آنها آرزو می کنند که در آینده یک ستاره راک اند رول بشوند و به این وسیله فریادها و دردهای درون خود را به شکل آهنگ و شعر به دیگران بگویند.

در ابتدا کلیپ می بینیم که کودکی بوسیله دو گردن کلفت مورد حمله و آزار قرار می گیرند و این کودک آزرده خاطر و ناراحت در تنهایی خود شروع به یک تغییر رفتاری متفاوت می کند و از جامعه می آموزد که بی رحم و وحشی باشد و به هیچ چیز معتقد نباشد و به جز خودت ه هیچ کس دیگر اهمیت نده و می بینیم که کودک ابتدا شروع به تغییر فرم موهای خود می دهد و سعی می کند چهره ای خشن از خود بسازد وبعد از آن به سراغ موسیقی راک می رود و سعی می کند اسطوره های این موسیقی را الگو زندگی آینده خود قرار دهد.



کودک آزاری رفتاری است که در تمام دنیا دیده می شود و می شود به طور قطع گفت که تمام آدمهای خشن و بی رحم دنیا بدون شک کودکی سختی داشته اند و اگر زندگی نامه بزرگترین قاتلان و جنایتکاران دنیا را بررسی کنیم می بینم که همه آنها زندگی دوران کودکی خود را با خاطراتی تلخ پشت سر گذاشته اند .

نمونه چنین رفتاری را می توان چارلز منسون نام برد که بزرگترین قاتل زنجیره ای تاریخ آمریکا است.

در کودکی او پدری نداشته و مادر او هم یک الکلی بوده و همان مادر هم بالاخره او را در همان کودکی به خاطره شیشه ای الکل می فروشد و چارلز هم بدونه سرپرست زندگی خود را می گذراند و وقتی بزرگ می شود شروع به شرارت و اذیت و آزار دیگران می کند و جالب اینجاست که او چند آلبوم مو سیقی هم می سازد و بعد از مدتی شروع به انجام قتلهای زنجیره ای بسیار وحشتناک می کند و گویی می خواهد با این چنین رفتارهایی از جامعه به خاطر بدرفتاریهایی که در دوران کودکی به او کرده اند بدینوسیله انتقام خود را بگیرد. منسون هم به همین موضوع اشاره می کند که بدرفتاری با کودکان تاثیری وحشتناک در آینده آنها دارد.



امیدوارم این نقدها مورد رضایت شما قرار بگیره و سعی می کنم نقدهای بیشتری انجام دهم که نظراته شما می تونه خیلی موثر باشه!؟!؟!؟



کلیپ Man That You Fear



این کلیپ جز آلبوم Antichrist super stars است و در سال 1996 ساخته شده است و در رابطه با زندگی های آکنده از فقر و فساد است و از اینکه فقر چه هیولاهایی را بوجود می آورد.

این آهنگ با ریتمی آرام ساخته شده و جز پر احساس ترین کلیپهای منسون است و این کلیپ در مورد آدمهایی است که در چند کانکس در وسط بیابان با وضعیتی فقیرانه زندگی می کنند و شاید بشود گفت که این کلیپ تصویری از زندگی چارلز منسون همان قاتل زنجیره ای معروف که گروه منسون هم نام خود را از آن گرفته است باشد .

این کلیپ صحنه تولد کودکی است که قبل از آنکه به دنیا بیاید محکوم به مرگ می شود و این کلیپ در کل تشیه جنازه یک کودک است که جامعه تصمیم می گیرد که از تولدش جلوگیری کند و او قبل از آنکه به دنیا بی آید محکوم به مرگ می شود.

منسون در این آهنگ از عذاب وجدان می گوید و در شعر این آهنگ می گوید که من در گناهان خود گرفتار م و راه گریزی هم ندارم و می گوید که حال چشمهایت را ببند و سینه خیز در عمق تاریکی برو و در آخر هم می گوید که کودکی را که عاشقش بودی حال همان مردی است که از آن می ترسی.

در این کلیپ مادری را می بینیم که حاضر می شود که کودکش را سقط کند تا او به این دنیا کثیف پا نگذارد و با کشتن او مانع از به دنیا آمدن آدمی می شود که ممکن بود در آینده تبدیل به یک قاتل یا جانی شود.









کلیپ Disposable teens





این کلیپ جز آلبوم هالیوود است و در سال دوهزار ساخته شده و در رابطه با نوجوانانی است که امروزه تربیتی بسیار سطحی دارند و از دین و زندگی به اندازه یک میمون اطلاعات دارند .

در ابتدا این کلیپ می بینیم که هیولایی از آب بیرون می آید و هدف او بنیادی است و تحریف مسیحیت و انحراف نوجوانان و به سرعت بالا می آید و خب واضع است که این هیولا شیطان است که دیگر موجود کارکشته ای است و می داند که باید چه کار بکند و هدف او نوجوانان است ، نوجوانانی که از نباید به دنبال دین باشند و باید از آن متنفر باشند و منسون به این نوجوانان Disposable یعنی یکبار مصرف می گوید.

در کلیپ می بینیم که میمونی از صلیب بالا و پایین می رود و آن را مورد بازیچه قرار می دهد و خب واضح است که منظور منسون از میمون نوجوانان امروزی است که به لا مذهبی و بی قیدی بالایی رسیده اند .

در صحنه دیگری می بینیم که آخرین شام مسیح را که در نقاشی های عهد قدیم به گونه های مختلف نقاشی شده حال منسون با نگاهی متفاوت به این صحنه نگاه می کند و می بینیم که در وسط میز به جای مسیح میمونی نشسته و روی میز هم به جای شام جسد یک انسان به تصویر کشیده شده که می تواند این صحنه تعریفهای متفاوتی داشته باشد .

تحریف های مختلف از مسیح کاری است که نویسندگان و فیلسوفان مدرنیته بدون هیچ ملاحظه ای به آن عمل کرده اند و منسون در چندین شعر خود به این موضوع اشاره کرده ، آهنگهایی مثل hard long road out of hell و یا آهنگ personal Jesus که جز آخرین کارهای اوست و در تمام این آهنگها می بینیم که منسون نسبت به تحریف از مسیح انتقاد کرده است .

در این کلیپ می بینیم که منسون با لباس یک کشیش است و خوده او در این رابطه می گوید که منظورش این است که با این کار یعنی پوشیدن لباس کشیش این در ذهن بیننده تداعی می شود که بیننده باید آماده پذیرفتن نصیحت باشد.

در شعر این آهنگ می بینیم منسون می گوید که من هیچ وقت از خدای واقعی متنفر نیستم ولی از خدای مردم متنفرم و می شود اینگونه گفت که منظور این است که خدایی که مردم عادی می پرستند خدایی ساختگی است و هر وقت بنده ای گرفتار می شود به یاد خدا می افتد و وقتی کارش درست شد دیگر یادی از خدا نمی کند و منسون می گوید که من از چنین خدایی متنفرم و با مسیحی که در کتابهای امروزه شسته و روفته شده و مطابق نظر سیاستمداران و قدرتمندان است کاری ندارم و می گوید که تو ای انسان امروزی می گویی که به یک انقلاب نیازداری و من هم در جواب می گویم که تو پر از کثافت شدی.







کلیپ The beautiful people





این کلیپ جز آلبوم Antichrist super stars است و در سال 1996 ساخته شده و هدف اصلی این آهنگ انتقادی به رژیمهای سرمایه داری است و از بازتاب اینگونه رژیمها بر افراد جامعه.

در کل منسون همیشه گوشه چشمی به سیاست دارد و در هر آلبوم خود چند آهنگ جدی درباره سیاست دارد و در این آهنگ به انتقاد از رژیمهای سرمایه داری یا همان کاپیتالیسم پرداخته است و می بینیم که در همان ابتدا این کلیپ زالویی را نشان می دهد و خوب واضح است که این خصلت زالو است که مثل سرمایه داران از ذره ذره خوردن خون دیگران رشد و نمو می کند و در این بین زالوها یا همان سرمایه داران روز به روز قوی تر و این مریضها یا همان آدمهای ضعیف جامعه هستند که روز به روز ضعیف تر و منزوی تر می شوند و منسون در این کلیپ رشد و نمو این افراد را با گذاشتن چوبی در زیر پای آنها نشان می دهد و دسته ای از افراد جامعه را نشان می دهد که بالا تر از سایرین هستند و به قول معروف اون بالا بالاها سیر می کنند و در جایی دیگر از این کلیپ می بینیم که منسون ذره بینی را جلوی دهان خود گرفته و به این اشاره می کند که حرفهای عده ای از افراد جامعه خواه باارزش باشد و یا بی ارزش در هر صورت بزرگ و جدی به نظر می آید و انتقادها و بررسی های زیادی در مورد آنها می شود و مردم عوام دائما در حال تشویق و یا سرکوب آنها هستند و دائما به دنبال آنها هستند تا ببینند که گردانندگان جامعه چه تصمیممی برایشان می گیرند و منسون در این کلیپ صورتی تیره و هیولا گونه از این افراد نشان می دهد و برای این کار هم از سلایق شخصی خود استفاده کرده و از آنجا که به جمع کردن کلکسیونهای اعضای مصنوعی بدن انسان علاقه دارد در این کلیپ هم از اعضای مصنوعی زیادی برای کاراکترهای خود استفاده کرده و در کل با به تصویر کشیدن زیرزمینها و آدمهای خبیث گونه فضای تیره جامعه سرمایه داری را به تصویر کشیده.

یکی از صحنه های منحصر به بفرد در این کلیپ صحنه ای است که عده ای از مردم به صورت وارونه و با سرعت در جایی شبیه به مترو راه می روند و منسون در این میان به صورت طبیعی ایستاده و معنی این صحنه این است که عده ای از افراد جامعه که قادر به فکر کردند هستند نمی توانند بصورت عوام گونه زندگی کنند و دائما جامعه اطراف خود را در نظر دارند و دائما نسبت به آن انتقاد می کنند و این از نگاه مردم عادی به اینگونه است که این افراد دارند بر خلاف جهت زندگی حرکت می کنند و منسون در این صحنه نشان می دهد که این به این بستگی که شما دارد از کدام طرف به دنیا نگاه می کنید.





کلیپ long hard road out of hell





این کلیپ جز هیچ آلبومی نیست و جز آهنگهای متفرقه منسون است و موضوع کلی آن این است که برای رسیدن به بهشت باید ابتدا از جاده سخت و طولانی جهنم بگذریم.

مضمون اصلی این کلیپ هوسها و خواهش های نفس انسان است که جاده جهنم را برای انسان سخت کرده و هر چه جلوتر می رویم ابزار گناه بیشتر و فراهم تر می شود و این کار باعث سقوط ما انسانها از جایگاه واقعی مان بدست خودمان شده است .

منسون در شعر این آهنگ مریم مقدس را صدا می زند و از ترسناک بودن زندگی های امروزی برای نوجوانان می گوید و از اینکه نوجوانان مسیحی با آزادی های بیش از حد رو به سقوطند و جاده جهنم را با بی بندو باری برای خود سخت می کنند و منسون می گوید که از اینگونه جوانی بودن مادر مقدس می ترسم .

این آهنگ زمینه ای شده که منسون کتابی را با همین اسم بنویسد و نظرات و اعتقادات خود را در رابطه با دنیا امروز با نگاهی فلسفی و انتقادی بنویسد .


گفت و گوی نشريه

نيويورکی NYrock

با مارلين منسون
مارلين:من شيوه
خودم را دارم

NYrock: به رغم تمام موفقيت هاي تو برخي معتقدند كه اگر بر
چسب " راك تكان دهنده" را به
تو بچسبانند. همه چيز را توضيح ميدهد.....
من هميشه اين ميل را داشتم كه مردم را تحريك كنم و آنها را به فكر كردن وا دارم براي من تنها تكان دهنده بودن چالش مهم نيست بايد در آن چيزي فراتر از تحريك وجود داشته باشد بايددر آن "هنر" باشد
براي بسياري از مردم هنر تنها يك چيز دردناك است كه بايد در مدرسه انجام داد در حالي كه اينطور
نيست هنر رويا پردازي است خلاقيت است انديشه پردازی
است نمايش است هنر من هميشه شيوه اي براي بيان "استقلال"و شخصيت خودم بوده اگر برخي مردم را تكان ميدهد و آزرده شان
ميكند من نميتوانم كاري در اين مورد بكنم كاري كه "بخواهم" انجام ميدهم به جاي اين بايد از خودشان بپرسند چرا موسيقی من را تكان دهنده يافته اند؟ تا شايد بتوانند ديد جديدي را در خود گسترش دهند و به روش جديدي براي نگريستن دست پيدا كنند
شايد درك آنها از هنر با تحول در شيوه مواجه با آن تغيير كند من
حالم از كساني كه فكر ميكنند هنر الزاما بايد در نظر انسان زيبا و لذت بخش باشد بهم ميخورد هنر ميتواند زيباباشد اما در عين حال ميتواند اضطراب آور گروتسك و
ترسناك باشد از ارزش آن كم نميكند در هر صورت چه كسي هنر را تعريف ميكند؟ "هيتلر" سعي كرد هنر را تعريف كند او حتیبرخي آثار هنري را با منحط و ضايع ناميدنشان ممنوع كرد هيتلر
قدرت و اراده خود را تحميل كرد و هنر هايي كه فاس دميشمرد ممنوع قلمداد كرد مطمئن نيستم كساني كه چنينتوصيفي را براي بيان موسيقي من بكار ميبرند و سعي در ممنوع كردن
هنر من دارند نسبت به عواقب و تاثيرات اين طرز تلقي شان آگاه باشند
NYrock: به همين دليل است كهنام آلبومت را دوران طلايي گروتسك گذاشته اي؟
هنر من پيش از اين هم گاهي گروتسك ناميده ميشد فكر ميكنم دوران طلايي گروتسك چيزي فراتر از اين باشد اگر به لغت گروتسك
در لغت نامه مراجعه كنيد نوشته است : انحراف آشكار از طبيعي مقبول و يا كليشه اي بودن اين معنا براي من مفهومي ديگراز فرد گرايي است تنها به اين دليل كه چيزي را خلق كرده اي هنر ساخته نميشود آنچهميسازي هنر نيست كامل نيست تا زماني كه فرد ديگري آن را دريافت كند مهم نيست كه از آن خوششان بيايد يا بدشان بيايد بلكه اين مهم است كه تا وقتي كسي آن را نشنيده نديده يا
به هر طريقي تجربه اش نكرده آن تبديل به چيزي نميشود
NYrock: آيا تو خودت را هنرمند ميداني يا سرگرمي ساز؟
سرگرمي اگر در راه درست استفاده شود ميتواند هنر باشد متاسفانه ما با اين ايده بزرگ شده ايم كه هر چيز سرگرم كننده ای نازل تر از هنر است يا آن قدر جدي نيست يا توجه كمتري را ميطلبد
من اصلا با اين نظر موافق نيستم من فكر ميكنم كه هر هنري كه قادر باشد مردم را حركت دهد وكسي بتواند حين تجربه آنچيزي را حس كند راضي كننده و ارزشمند است
مهم نيست كهچه ناميده ميشود و چه برچسبي بر آن باشد يا از كدام ژانراين نوعهنري است كه من ميخواهم به مردم بدهم اما فكر نميكنم كه كاري قهرمانانه باشد فقط ميخواهم بفهمند من به واكنش آنان نيازمندم و هنر من پيش از اينكه كسي تجربه اش كند كامل
نيست
اين دليل ديگري است كه آن را منتشر ميكنم در گذشته نگاه هايمتفاوتي به هنر و سرگرمي داشتند كه با آن مخالفم
"هنر ميتواند سرگرم كننده و سرگرمي ميتواند هنر باشد"اما تفاوتي بين سرگرمي ساز و هنرمند وجود دارد سرگرمي ساز
وقتي اجرا تمام ميشود متوقف ميشود اما هنرمند براي هنر زندگي ميكند
NYrock: به هنر ممنوع برگرديم در گذشته مشكلاتي داشته اي
مردم بيش از يك بار سعي كردند كه تو را ممنوع كنند گفتند تو
خطري براي جامعه هستي و از اين قبيل حرف ها.... مردمي كه فكر ميكنند من تهديد يا خطري براي روش بزرگ شدنفرزندشان و يا مذهب و اخلاقياتشان هستم بايد دوباره
"اخلاقيات و بچه بزرگ كردنشان را محك بزنند"اگر تعليماتشان تا اين حد شكننده باشد كه فردي مثل من تهديدي براي آن باشد آيا واقعا ميتوانند به تعليماتشان باور داشته باشند؟ اگر تعليماتشان به آن خوبي كه ادعا ميكنند باشد بنابرين مننبايد بتوانم ناراحتشان كنم تعجب ميكنمكه چطور مردمی كه فكر ميكنند من تهديدي براي اخلاقيات هستم توجهي به مشت زني يا كشتي حرفي اي نميكنند كجا ميتوانند چنين خشونت باشكوهی را ببينند قهرماناني در لباس هاي عجيب و غريب
THE END

Tuesday, January 24, 2006



inam aksaie az tarhaie marilyn manson baraie albume 2006 be esme [celebritarian corporation]

Sunday, January 22, 2006














inam aksaie marilyn hengame sokhanrani dar danesh gahe floridaie amrica
salam mikhastam ie khabare bahal beheton bedam marilyn mikhad ie album bede be esme [celebritarian corporation] be khatere hamin sitesho seized karde. ta chand roze dige montazaere site marilyn ba ie art gadid bashid
salam be tamame havadarane marilyn in veb log male shomast omidvaram ke azash khosheton biad dar zemn in id mane ke age kari dashti ba ham sohbat konim[braian_warner2@yahoo.com]